Wednesday, June 9, 2010

antara realiti dan fantasi.. weird hotels

anda semua pasti membayangkan hotel-hotel yang cantik dan sedap mata memandang. kalau tidur di sana, pasti anda tak mahu balik rumah..^^ tapi tahukah anda bahawa terdapat banyak hotel yang pelik-pelik yang patut anda cuba!! bagi kita semua mungkin ini masih lagi baru, tetapi pada mereka yang di luar sana, ini adalah perkara biasa. jika anda pernah dengar dark tourism, maka anda pasti tahu serba sedikit tentang hotel-hotel ini dan mengapa ada yang sanggup membina hotel2 di tempat perkuburan dan sebagainya. tujuan hotel2 ni dibina biasanya untuk para pelancong atau peminat benda yang pelik-pelik ni merasai suasana yang agak tak normal..^^ jadi kalau anda rasa macam tak normal tu, jangan risau sebab ramai lagi yang tak normal kat luar sana..^^


kalau rasa nak tidur kat tempat yang miserable, boleh lah tidur di sini. jangan nanti bangun pagi, terus mental sudahla..^^


bagi kanak-kanak confirm dah tak nak check-out dah. terasa lak macam duduk kat disneyland. mak ayah di nasihatkan tidak membawa anak-anak tidur di sini..lol wonder jugak, mesti kat kaunter nak check-out tu bising, coz ramai budak-budak nangis tak mau balik.


kalau nak merasa didodoikan masa tidur bolehlah check-in untuk room ni. tapi scary juga sebab sedap-sedap tidur, wiyer yang hold katil tu putus!!


yang ni lagi scary! rase macam bukan hotel je kan! nak kata tempat construction pun bukan. nampak macam nak runtuh je pun ada. agak-agakla, selamat tak tidur kat sini??



haa... yang ni lagi best!! senang jek nak bina hotel ni. cool kan?

0 comments:

Post a Comment